آموزش سخت افزار

آموزش سخت افزار کامپیوتر و موبایل و...

آموزش سخت افزار

آموزش سخت افزار کامپیوتر و موبایل و...

WinFast TV۲۰۰۰ XP Expert

کارت تیونر WinFast TV۲۰۰۰ XP Expert کارتی است که من حدود ۲ سال است با آن آشنا هشتم . قبل از خرید این کارت ساعتها روی اینترنت مشغول جستجو و بررسی تیونر های مختلف بودم تا طبق معمول محتاج نظرات غیر کارشناسانه فروشندگانی که حتی از نحوه نصب و کارکرد این قطعات اطلاعاتی ندارند نباشم. با تبلیغات کارت تیونر ایلیا و بالا رفتن فروش کارتهای TV به فکر نوشتن این مطلب افتادم . کارت تی وی یا همان تی وی تیونر یکی از قطعات جانبی هستند که با نصب آنها شما قادر به دریافت کانلهای تلوزیونی با ...

کامپیوتر خود هستید. این کارت ها به طور کلی از نظر نحوه نصب و اضافه شدن به سیستم شامل دو دسته اصلی داخلی و خارجی (external , internal ) هستند که طبق معمول تیونرهای اکسترنال از نوع اینترنال آن بخاطر قابلیت حمل و نقل گرانتر هستند ولی بر خلاف مودمها که مودمهای استرنال کارایی بهتری نسبت به مودمهای اینترنال دارند کارتهای تیونر داخلی و خارجی از نظر کارایی در یک سطح هستند. با سیستم فرستنده های صدا و سیمای ایران داشتن یک کارت تیونر قدرتمند و مناسب مهمترین نکته در استفاده از این نوع کارتها هست . برای نصب این کارتها علاوه بر یک سیستم کامپیوتر شما به یک آنتن تلوزیونی با قسمت متوسط نیاز دارید. در بازر ایران کارتهای تیونر با مارکهای MSI و Pinacle و Snazzi و Iliya و Winfast و کارتهای دیگر با مارکهای متفرقه وجود دارند در مورد ایلیا که جدیدا تبلیغ اون از سیما در حال پخش است باید بگم شرکت متین تعدادی از مدلهای کارت اسنازی که خود شرکت اسنازی دیگه تولید نمی کنه با نام ایلیا داره تولید می کنه و با قیمت کمتر در حال عرضه آن است .کسانی که اسنازی را خریدند و استفاده کردند از آن راضی نبودند حالا چرا شرکت متین با تغییر نام کارتهای اسنازی داره اونها رو تولید میکنه باید از خودشون پرسید. من هیچ موقع روی امتحان کردن یک قطعه ریسک نمی کنم مگر اینکه مشخصات فنی اون قانعم کنه .در هر حال بعد از بررسی هر یک از کارتهای تولید شده توسط کارخانه های تولید کننده و مشورت با کسانی که این کارتها را استفاده کرده اند برای سیستم فرستنده های ایران کارت تیونر WinFast TV۲۰۰۰ XP Expert را انتخاب کردم . این کارت علاوه بر قدرت گیرندگی بالا که

با یک آنتن هوایی معمولی به راحتی کانلها را حتی بهتر از تلویزیون دریافت می کند قابلیتها و توانایی های دیگری دارد که نیاز شما را بر طرف می کند.

این کارت دارای ۴۰۰ حافظه کانال و قابلیت کپچر کردن با فرمتهای MPEG-۱ , MPEG-۲, MPEG-۴ ,WMV/VCD/DVD video ,MP۳/WMA audio encoding format و همچینین قابلیت ضبط تصاویر ویدیویی با بهترین کیفیت را دارا می باشد. همچینین در پکیج این کارت نسخه کامل نرم افزارهای Ulead Video Studio ۷.۰, Ulead DVD MovieFactory ۲.۰ و Ulead Cool ۳D ۳.۰ برای ویرایش فایلهای ویدیویی وایجاد VCD/DVD/SVCD وجود دارد.امکان ضبط کردن و کپچر تصاویر از وی سی آر و ویدویو سیدی و دوربین و ریسیور .
قابلیت پخش دو تصویر همزمان که یکی زنده و دیگری ضبط شده است . امکان تایم شیفتینگ که در زمانی که شما سیستم را ترک می کنید می تواند تصاویر را بصورت موقت برای شما ضبط کند تا پس از بازگشت آنرا مشاهده کنید.
قیمت این کارت در حدود ۴۴ هزار تومان است و با گارانتی ۲ ساله آواژنگ ارائه می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد